شناسه : 25465
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

پیام تسلیت مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه به مناسبت شهادت محسن فخری زاده

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.

۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان  کرمانشاه به نقل از پزشکی قانونی استان کرمانشاه ، دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.
در متن پیام آمده است:
"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، از دانشمندان برجسته کشورمان توسط عوامل رژیم بدنام و جعلی صهیونیستی نشان داد دشمنان ملت ایران نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و تحریکات نظامی بشکنند و حالا با تمسک به اقدامات بزدلانه تلاش می‌کنند در عزم و اراده مردم ایران خلل وارد کنند، ولی همانگونه که در چهار دهه گذشته نتوانستند، پس از این هم نخواهند توانست.
اینجانب شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.