شناسه : 25466
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده

یک بار دیگر دستهای پلید دشمنان اسلام که همواره پلشتی می پراکنند گلی را از بوستان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جدا کرد.

۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده پیامی بدین مضمون منتشر کرد:


* وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ *


یک بار دیگر دستهای پلید دشمنان اسلام که همواره پلشتی می پراکنند گلی را از بوستان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جدا کرد.
بی شک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای ایران؛ سردار شهید محسن فخری زاده که سد محکمی در برابر حیله ها و حسادت های دشمنان بود، ملت بزرگ ایران را در غمی جانکاه فرو برد.
اما به فرموده امام عزیزمان که روح بلندش همواره قرین رحمت خداوند باد که این شهادت ها ملت ما را بیدارتر خواهد کرد، ترورها نه تنها خللی در سد آهنین ملت و انقلاب ایجاد نخواهد کرد بلکه این انقلاب را بارورتر و قوی تر از گذشته و دشمنانش را مایوس تر از همیشه خواهد کرد.
بی شک وعده خداوند خلل ناپذیر و آمدنی است و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند. این کشتارهای ددمنشانه راه به جایی نخواهد برد و تنها نام شهیدان را جاودانه و ملت را بیدارتر از همیشه خواهد کرد.
اینجانب به سهم خود و با اندوه فراوان شهادت سردار بزرگ انقلاب اسلامی شهید حاج محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، خانواده محترم ایشان، تمامی اندیشمندان ایران عزیزمان و همرزمان سردار فخری زاده تبریک و تسلیت عرض می کنم.


 پرویز توسلی زاده
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.