شناسه : 26015
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

سرکشی از خانواده زندانیان با حضور مسولان سازمان زندانها و بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه

در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین حضرت علی (ع) ، روز پدر و روز مرد امروز مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و همچنین مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه از تعدادی از خانواده های زندانیان سرکشی کردند.

۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و همچنین مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه از تعدادی از خانواده های زندانیان سرکشی کردند. در این برنامه پوریانی مدیر کل زندان های استان با بیان اینکه توجه به خانواده زندانیان از اولویت های سازمان زندانهاست، افزود : با هماهنگی مراکز مختلف در بخش های دولتی و خصوصی در صدد ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان هستیم که امیدواریم بتوانیم با این اقدام گامی موثر در جهت تامین معیشت خانواده های زندانیان برداریم.

۱

همچنین بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه نیز گفت: رسالت بسیج خدمت به مردم است و خانواده زندانیان نیز از همین مردم هستند ، لذا در اجرای تفاهم نامه مشترک با اداره کل زندانهای استان خدمت به زندانیان و خانواده زندانیان در دستور کار سازمان بسیج حقوق دانان استان قرار گرفته و تاکنون اقدامات موثری در اینخصوص صورت گرفته است. در این سرکشی ها با اطلاع یافتن از مشکلات خانواده زندانیان مبلغ دویست میلیون ریال از سوی اداره کل زندان های استان و سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه جهت کمک به خانواده های زندانیان مورد سرکشی اهدا شد.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.