شناسه : 26133
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

رونمایی از سامانه نوین بیمارستان نیروی زمینی سپاه

سامانه نوین بیمارستان نیروی زمینی سپاه رونمایی شد که این سامانه بیمارستانی سیار با ظرفیت ۱۲۸ تخت های بیمارستانی و ترکیبی از سامانه های کانکسی کانتینری و چادری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به نقل از فارس، ، آیین رونمایی از سامانه نوین بیمارستان نیروی زمینی سپاه با رویکرد مقابله با بیماری کووید ۱۹ صبح امروز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزارشد. 

این سامانه بیمارستانی سیار با ظرفیت ۱۲۸ تخت های بیمارستانی و ترکیبی از سامانه های کانکسی کانتینری و چادری است که در کنار آن سامانه بیمارستانی سیار صعب العبور و سامانه بیمارستانی اتوبوسی نیروی زمینی سپاه نیز به عنوان سیر تحولی توسعه بیمارستان های سیار نیرو برپا شده است. 

در این بیمارستان روز آمدترین تجهیزات پزشکی تخصصی و فنی به کارگیری شده و دارای بخش های مختلف یک بیمارستان تخصصی با رویکرد دفاع زیستی و سامانه‌های ام آر آی و سی تی اسکن سیار سامانه مخابراتی و سامانه تغذیه سیار است.

این بیمارستان در نوع خود در منطقه آسیای غربی بی‌نظیر بوده و مشابه آن تاکنون در کشور تولید و راه اندازی نشده است.  سازه این سامانه بیمارستانی سیار به دست توانمند متخصصان بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه و در واحد تحقیق و توسعه توسط مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه تولید و تجهیز شده است. 

از ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد سامانه نوین بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه می توان به قدرت تحرک سرعت و دقت در ارائه خدمات تخصصی در شرایط بحران ارائه خدمات مراقبت از سلامت مبتنی بر نسل نوین اعتباربخشی دستیابی به بهره‌وری موثر در بکارگیری سامانه خود اتکایی در ارائه خدمات تخصصی بدون وابستگی به امکانات شهری، رعایت شاخص‌ها و استانداردهای ملی و بین المللی در تولید سامانه و ارائه خدمات و بومی سازی سازه سامانه مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان در نیروی زمینی سپاه نام برد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.