شناسه : 26134
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

حضور آگاهانه در انتخابات به رفع مشکلات کشور کمک می‌کند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام اقشار جامعه برای حل مشکلات کشور نسبت به انتخابات احساس مسئولیت کرده و حضوری پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به نقل از فارس، ، آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان با تاکید بر حضوری پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: باید تمام اقشار جامعه برای حل مشکلات و بهبودی اوضاع و همچنین تعیین سرنوشت کشور نسبت به انتخابات احساس مسئولیت کرده و حضوری پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی بر ضرورت ترویج فضای معنوی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: ائمه جمعه وابسته به هیچ حزب و گروهی نبوده و مورد اعتماد مردم هستند، لذا می‌توانند با بالا بردن آگاهی جامعه، مردم را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: احساس می‌کنم افراد توانمند و نخبه چندانی تمایلی برای نامزد شدن در انتخابات شوراهای شهر و روستا ندارند؛ سزاوار نیست نظامی که ثمره خون شهداست افراد کاردان و شایسته آن برای اداره امورات پای کار نیایند.

وی اضافه کرد: کارکرد شوراهای شهر و روستا سیاسی نیست بلکه اجتماعی و فرهنگی است که برای خدمت نیاز به تخصص دارند، اگر فرد شایسته‌ای در شورای شهر و روستا انتخاب شود، با حل مشکلات چهره شهر و روستا را می‌توانند عوض کنند.

محمدی‌عراقی یادآور شد: اگر در شورا یا شهرداری فسادی رخ داده نباید بواسطه آن مردم ‌را نسبت به عدم حضور در انتخابات دلسرد کرد، لذا از ائمه جمعه و معتمدان محلی می‌خواهیم علاوه بر ترغیب افراد شایسته و نخبه برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم را هم برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.