شناسه : 26160
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

۱

روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در پیامی،ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

آتشفشان غیرتتان، چراغ و روشنایی مرزهایی است که جز گام‌های آشنایتان، بیگانه‌ای را به خود نخواهد دید که نقطه اشتراک شما با حسین، آزادگی است.روزتان، یادآور پرچم فتحی‌ست که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشید. پاسدار، یعنی آن که در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک‌گوی فرمان «حی علی خیرالعمل» است؛ زیرا در مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را گواهی می‌دهد.

و اما روز میلاد امام حسین (ع)؛ مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این دلیرمردان روزگار و اسوه‌های ایثار.

میلاد باسعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز مبارکباد.

امیر آزادی

مدیریت روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.