شناسه : 26176
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

افزایش بیماران کرونایی هر روز بیشتر از دیروز در کرمانشاه/ ۱۹۷ نفر بستری هستند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: این تعداد نسبت به آمار اسفندماه خیلی افزایش داشته است.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونای استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: این تعداد نسبت به آمار اسفندماه خیلی افزایش داشته است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۸۰ نفر از مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های شهرستان‌های سطح استان هستند.

وی اشاره‌ای به آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ شهرستان‌های سطح استان داشت و افزود: ۳۴ بیمار در اسلا م‌آباد غرب، ۱۲ بیمار در سنقرو کلیایی و در سرپل‌ذهاب، کنگاور، صحنه و پاوه هر کدام ۶ بیمار بستری هستند.

محمدی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد فوت بر اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان کرمانشاه ثبت شده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک‌هزار و ۵۰۶ نفر در استان کرمانشاه به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بیماران شناسایی شده از ابتدای اپیدمی کرونا در استان را ۴۵ هزار و ۶۸۵ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع بیماران بستری در این بازده زمانی ۲۸ هزار و ۶۷۱ نفر بوده است.

محمدی نمونه‌های آزمایش شده طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۲ نمونه عنوان کرد و افزود: ۱۳۱ مورد از این تعداد مثبت تشخیص داده شده که ۱۲۷ مورد آن مربوط به بیماران و ۲۴ مورد هم مربوط به بیماران بستری بوده است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.