شناسه : 26352
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت روز جهانی قدس
روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت  روز جهانی قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین 

روز قدس روز جهان اسلام است« حضرت امام خمینی (ره)

۱

روز قدس، یادآور یکی از ابتکارات ارزشمند امام راحل عظیم الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است آنهم در روزگاری که تمام ابرقدرتهای جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند. بیش از هفت دهه است که صهیونیستها با حمایت دولتهای استعمارگر غربی و سکوت سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت، از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده اند. آنان در این خیال باطل بودند که این اشغالگری و ستم پیشگی را برای ابد ادامه دهند اما تدبیر الهی حضرت امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس، نقشه شوم آنان را برای همیشه نقش بر آب کرد.

حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند.(صحیفه امام، ج9 ،ص 267.)

تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی برای رسیدن نصرت الهی است و آزادی قدس شریف بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق میپذیرد. و وظیفه اسلای و اخلاقی دولتهای اسلامی آن است که در مقابله با سیاست عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، بایستند و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین و با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این رژیم منحوس و غاصب را از قلب دنیای اسلام، محو کنند. رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان اصلی آن یعنی آمریکای جنایتکار که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامیهای خود می بینند، نا امید از رودرویی جوانمردانه، بزدلانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند غافل از اینکه ان شاء الله بر خلاف تصور آنان و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت، نابودی این غده سرطانی، با خون شهیدان تسریع خواهد شد. و اکنون به برکت نگاه امام زمان (عج )، رهبری هوشمندانه و الهی امام خامنه ای حفظه الله و نیز خون مطهر عزیز ملت ایران و سید الشهدای مقاومت، محور مقاومت در طلیعه پیروزی است.

اکنون رژیم غاصب اسراییل که از درون پوسیده و از بیرون، آماج حملات مقتدرانه قرار گرفته، به تلنگری فرو خواهد پاشید و بزودی شاهد نابودی این غده سرطانی خواهیم بود و مسلمانان به ویژه مردم فلسطین باید به این باور برسند که آخرین راه و امید برای آزادی فلسطین، همان است که رهبر معظم انقالب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای »مدظله العالی« بر آن صحه گذاردند که: در داخل فلسطین باید این شعله ی مقدس (انتفاضه) روز به روز برافروخته تر بشود و... پشتیبانی عمومی دنیای اسلام از بیرون و مبارزه واقعی و محسوس ملت فلسطین در داخل، این دو با هم مشکل را حل خواهد کرد و سر دشمن فلسطین را به سنگ خواهد کوبید (بیانات در خطبه های نمازجمعه16فروردین 1370.)

در پایان جامعه حقوق دانان انقلابی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم نمودن حضور و اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی؛ اعلام می دارد مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی و مردم ایران است و تنها راه حل مسئله فلسطین بازگشت تبعید شدگان فلسطینی و برگزاری همه پرسی به منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه ساکنان اصلی فلسطین است. و در سالی که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی که شاید از این موضوع احساس سرخوشی نماید از ملتهای مسلمان بویژه ملت مسلمان ایران می خواهد پر قدرت تر از گذشته با مدد جستن از ذات حضرت باری تعالی و منویات مقام عظمای ولایت و استفاده از عرصه های فضای مجازی و ... ، نگذارند این شادی کاذب به کام غاصبان قدس شریف، خوش آمده و با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که »باطل ماندنی نیست«، قطعی است

ان شاءالله

سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه

۱

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.