شناسه : 26659
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

بیانیه حقوق دانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه جهت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه 1400

بیانیه حقوق دانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه جهت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه 1400 بیانیه ای صادر کردند.

باسمه تعالی

بیانیه حقوق دانان بسیجی و انقلابی  استان کرمانشاه

جهت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه 1400

 

انتخابات صحنه تجلی اراده های پرشور ایمانی و ملی ایرانیان برای تعالی مادی ومعنوی کشوربه شمار می آید. حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای از مظاهر بی نظیر مشارکت ملی در تعیین سرنوشت کشور  قلمداد می شود که به برکت استقرار نظام اسلامی و خون های مطهر شهیدان عالی مقام و نیز درایت بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به زیبایی جلوه گر شد.

اینک ملت خداجوی و مؤمن ایران سرافراز به انتظار نشسته است تا در آزمون بزرگ دیگری از پیوند معنادار با آرمان‌های والای نظام اسلامی، بار دیگر عزم سترگ و قاطع خود را در دست یابی به قله های آرمانی  پیشرفت و بالندگی به تصویر بکشد.

۲۸ خرداد ماه روز مانور ملی ملت رشید و با بصیرت ایران اسلامی برای ترسیم افق روشن در مسیر حرکت پرشتاب کشور بسوی اهداف سعادت بخش است .

امروز با گذشت بیش از چهار دهه  از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اوج خباثت و شیطنت‌ استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و دستیاری ازناب منطقه‌ای اش بیش از پیش به اوج رسیده و  چهره واقعی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را  نمایان تر می سازد. لذا با تاکید بر بصیرت و هوشمندی اثبات شده مردم عزیز کشورمان و دیار علویان که همواره به ندای امامشان برای یاری انقلاب لبیک گفته اند ، رجا واثق دارد،  انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال به صحنه تماشایی خروش ملت آزاده و با ایمان ایران عزیز برای نمایش قدرت و اقتدار بی بدیل ملی در مسیر فتح قله های  فرهیختگی و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تبدیل خواهد شد.

 در پایان حقوق دانان بسیجی و انقلابی  ضمن گرامیداشت دهه کرامت ،  با تأکید بر همراهی و شرکت یکپارچه  آحاد مردم همیشه در صحنه در تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری،  از اقشار و آحاد  امت ولایت مدار و انقلابی کشور برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  دعوت به عمل می‌آورد  تا با حضور مقتدرانه و انتخاب فرد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی برای خدمت جهادی به مردم و کمک به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی ،  یک بار دیگر نقشه های شیطانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نقش بر آب گردد. ان شاء الله

                 

                                                               حقوق دانان بسیجی و انقلابی  استان کرمانشاه

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.