شناسه : 26703
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

آزادی ۸ زندانی در ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و آغاز هفته قوه قضاییه به همت سازمان بسیج حقوق دانان در کرمانشاه

سومین مرحله آزادسازی زندانیان دارای محکومیت های مالی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه،سومین مرحله آزادسازی زندانیان دارای محکومیت های مالی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه انجام شد. در این مراسم که به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام برگزار شد ۸ نفر از زندانیان دارای محکومیت های مالی آزاد شده و بسته های معیشتی نیز به آنان اهدا شد.

۱

در این مراسم پوریانی،مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در امر خیرخواهانه آزادسازی زندانیان اظهار داشت: از اقدامات بسیج حقوقدانان و رئیس سازمان بسیج حقوقدانان جناب آقای بهرامی پور و حقوق دانان بسیجی تشکر می کنم.وی همچنین اظهار داشت که بسیج حقوقدانان همیشه پای کار بوده و همیشه مجموعه زندانها را یاری می کنند. وی افزود بسیج حقوقدانان هم در سال گذشته و هم سه ماه گذشته دستگیر زندان بوده زیرا به خاطر شرایطی که در کشور حاکم است کمک‌ها به زندان کم شده، اما بسیج حقوقدانان این ضعف را جبران نموده است. وی با توصیف اوضاع زندان افزود: زندان جدا از بحث سلب آزادی، فرصت‌های زیادی را هم در خود داراست از جمله: کلاس های قرآن و کلاس های متنوع دیگر، ایجاد اشتغال ، وجود کتابخانه ها که به لطف بسیج حقوقدانان ۵ هزار جلد کتاب نیز به آن ها اهدا شده است ،برنامه های ورزشی و آموزشی و غیره که از این فرصت که در زندان هست زندانیان حداکثر استفاده را باید بکنند. وی در خاتمه سخنان خود ضمن تشکر دوباره از بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه،آن را در سطح کشور سرآمد و پیشتاز دانست.

۱

در ادامه این برنامه رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: امروز در سومین مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان به مناسبت ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) ۸ نفر از زندانیان آزاد و با بسته های معیشتی به کانون گرم خانواده برگشتند. بهرامی پور در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: بسیج حقوق دانان در هر جایی که جهت گره گشایی از مشکلات مردم نیاز باشد با قاطعیت ورود پیدا خواهد کرد و افتخار میکنیم که در کنار سازمان زندانها به خدمت رسانی به زندانیان می پردازیم. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش اظهار داشت: منافقین کوردل عزیزانی را به شهادت رساندند که هر یک شخصیت ممتازی در انقلاب اسلامی بودند که شهید بهشتی در میان آنها برجسته بود و این اقدام منافقین و استکبار از مصادیق بارز حقوق بشر آمریکایی بود که در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز هستیم. مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه همچنین از حضور گروه جهادی حقوق دانان بسیجی جهت مشاوره حقوقی و معاضدت به زندانیان گفت و افزود کادر پزشکی معاونت بهداشت و درمان سپاه استان نیز جهت خدمات پزشکی رایگان به ویژه امور دندانپزشکی در برنامه امروز به خدمت رسانی پرداختند. در این مراسم مداح اهل بیت حاج یزدان ناصری به مولودی خوانی در وصف امام مهربانی ها پرداخت و به افرادی که نام آنها نام مبارک رضا بود کارت هدیه از طرف سازمان بسیج حقوق دانان به آنان اهدا شد و در پایان احکام آزادی و بسته های معیشتی به ۸ نفر از زندانیان اهدا شد. طرح نهضت آزاد سازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تا پایان سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.