شناسه : 26785
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

کرمانشاه جای عربده‌کشی نیست/ برخورد دستگاه قضا با مخلان امنیت مردم

دادستان کرمانشاه گفت: مخلان امنیت بدانند که دستگاه قضایی با اشد مجازات با آن‌ها برخورد خواهد کرد و با عربده‌کشان و برهم‌زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به نقل خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به وقوع چند فقره درگیری، نزاع و سرقت مسلحانه در کرمانشاه طی روزهای اخیر، اظهار داشت: سرقت مسلحانه سیم برق، درگیری اراذل و اوباش در میدان اصلی شهر، درگیری در یکی از قنادی  مطرح و نزاع مقابل کلانتری یکی از محلات حوادث تلخی بودند که طی روزهای اخیر در کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: متاسفانه فیلم‌هایی این حوادث زشت و ناخوشایند بسرعت در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌های منفی بسیار زیادی داشت و حس ناامنی را به شهروندان القا می‌کرد.

دادستان کرمانشاه افزود: بر این اساس، بسرعت به ضابطین دستگاه قضایی استان دستور داده شد تا شناسایی و دستگیر این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با جدیت ضابطین دستگاه قضایی تمام این افراد که آسایش شهروندان کرمانشاهی را برهم زده بودند، دستگیر شده و با  بازداشت موقت اکنون در زندان بسر می‌برند.

کرمی برخورد دستگاه قضایی با چنین افرادی را سخت و عبرت‌آموز توصیف کرد و گفت: مخلان امنیت بدانند که دستگاه قضایی با اشد مجازات با آن‌ها برخورد خواهد کرد و با برهم‌زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

وی اعلام کرد: کسانی که با عربده‌کشی مخل نظم و امنیت جامعه می‌شوند باید بدانند که در هر پستوی خود را مخفی کنند از چشمان تیزبین نیروهای امنیتی و انتظامی دور نخواهد بود و آن‌ها را بازداشت و تحویل مقامات قضایی خواهند داد.

دادستان کرمانشاه افزود: آسایش مردم و نظم و امنیت عمومی جامع خط قرمز دستگاه قضایی استان است و به شدت با مخلان امنیت جامعه  برخورد خواهد شد.

وی در پایان به همه برهم زنندگان نظم و امنیت مردم کرمانشاه هشدار داد، که شدیدترین مجازات دستگاه قضایی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.