شناسه : 27519
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه،در این جلسه سردار ریحانی،فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت:بعد از شیوع کرونا فضای زیبا و اقدامات خوبی از کمک های مومنانه شکل گرفت که یکی از زیباترین آنها آزادسازی زندانیان است که یک کار خیر رقابتی است.وی افزود: در روایات داریم که اگر یک نفر را نجات دهیم انگار کل جامعه را نجات داده ایم درحالیکه با این عمل آزاد سازی ما نه یک نفر، بلکه یک خانواده را نجات می دهیم.

سردار ریحانی  با بیان اینکه عمل آزادسازی زندانیان،باقیات و صالحات است، افزود:این عمل سربلندی برای نظام و انقلاب و استان و همچنین برای همه است که امیدواریم دست به دست هم بدهیم که همچون گذشته در آستانه هفته با برکت بسیج این 500 زندانی را آزاد کنیم.

در ادامه این برنامه دکتر توسلی زاده ریاست محترم دادگستری استان طی سخنانی اظهار داشت:دشمن دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظم است و این راهبرد دشمن است.وی ضمن سپاسگزاری از این کار انقلابی و بزرگی که بسیج حقوق دانان آغاز کرده، افزود: این سازمان در واقع کمک کار ما هستند و سپاه پاسداران چه در جنگ و چه در تمام بحران ها حضور داشته و همچنان نیز در حال پر کردن خلا های موجود است.

دکتر توسلی زاده خاطر نشان کرد:زندانی کردن افراد برای نظام و مردم هزینه دارد و بحران های روحی و روانی برای افراد ایجاد می کند، پس در شرایط فعلی باید جهادی و انقلابی عمل کرد.وی افزود: ما در ظرف 2 سال گذشته با همراهی سازنده تمام دستگاه های نظام در حال  برطرف سازی و حل مشکلات مردم هستیم.رئیس کل دادگستری خاطر نشان کرد:به استثنای جرایم مهم،تا جایی که دعاوی قابل مصالحه هست ،سعی در ایجاد صلح و سازش بین افراد جامعه داریم.

وی در خاتمه بیان نمود: راه برون رفت از مشکلات کشور،تاسی از  تفکر بسیجی است،یعنی خدمت بدون منت که تمامی افراد به حقشان برسند که این عمل خواست نظام است.

در ادامه رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان در سال های 1399 و 1400 در رابطه با آزاد سازی زندانیان  اظهار داشت:به لطف الهی و با پشتیبانی های دستگاه قضایی استان و همکاری سازمان زندان ها و اعضای ستاد طرح احرار و پشتیبانی سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه استان کرمانشاه، به فضل الهی آزاد سازی 500 نفر زندانی در آذرماه انجام خواهد شد و امیدوار هستیم با مشارکت نهاد های مرتبط و اعضای ستاد و مردم عزیزمان و خیرین، شاهد آزادسازی زندانیان بیشتری باشیم.

رسول بهرامی پور در  پایان از مردم و خیرین خواست تا با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت 6273817010170268 و یا شماره شبا 770630281008011503737046 IR   به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه، ما را در اجرای این طرح یاری کنند.

همچنین در این جلسه،تعدادی از اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم جهت اجرای مصوبات طرح اتخاذ گردید.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.