شناسه : 28093
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

حقوق دانان بسیجی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با حضور در محل زندان نسوان و کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه به ارائه خدمات مشاوره حقوقی پرداختند.

گروه جهادی حقوق دانان بسیجی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با حضور در محل زندان نسوان و کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه،گروه جهادی حقوق دانان بسیجی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با حضور در محل زندان نسوان و کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

1

در این برنامه حقوق دانان بسیجی در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان به ۸۰ نفر از آنان مشاوره های حقوقی ارائه دادند.

 همچنین تعداد ۳۰۰۰ جلد کتاب جهت تجهیز کتابخانه‌های زندان نسوان و کانون اصلاح و تربیت از سوی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اهدا شد.

در حاشیه این مراسم مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: با توجه به اینکه دهمین مرحله طرح احرار و نهضت آزاد سازی زندانیان در سوم بهمن ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد، لذا با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری دستگاه قضایی و سازمان زندانهای استان در ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان دارای محکومیت های مالی ،جرایم غیر عمد،بدهکاران و جرائم غیر خطرناک در سراسر استان آزاد خواهند شد و لذا در برنامه امروز سعی شد که تعدادی از بانوان زندانی شناسایی شوند که به فضل الهی در دهمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان،آزاد شوند.

1

 رسول بهرامی پور در خاتمه از همه خیران سطح استان برای پیوستن به پویش نذر رهایی و کمک به آزادسازی زندانیان دعوت کرد و گفت: خیران گرامی کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا

IR770630281008011503737046

یا شماره کارت

6273817010170268

 به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه واریز نمایند تا ان شاالله بتوانیم آمار بیشتری از زندانیان را تحت پوشش این مرحله از نهضت آزادسازی زندانیان قرار دهیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.