شناسه : 29032
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه به پشت تریبون رفت

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به پشت تریبون رفت،انقلاب اسلامی را نتیجه جهاد تبیین دانست که به وسیله امام خمینی (ره) صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه،مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به پشت تریبون رفت،انقلاب اسلامی را نتیجه جهاد تبیین دانست که به وسیله امام خمینی (ره) صورت گرفت.
رسول بهرامی پور با بیان شاخصه های امام(ره) در انقلاب اسلامی،عدالت خواهی،استقلال،مبارزه با فساد،حمایت از محرومان و مستضعفان،اعتماد به جوانان،ساده زیستی مسئولان و دوری از اشرافی گری،روحیه مردم گرایی و حرکت به سمت تمدن سازی را از انتظارات حضرت امام خمینی(ره)بیان کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اعتماد امام(ره) به جوانان باید درسی برای مسئولان کشور باشد،نعمت جوانان جهادی و ارزشی،متعهد و پای کار را از رویش های انقلاب اسلامی دانست که می توانند با تبدیل فرآیندهای دیوان سالاری به فرآیندهای جهادی در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی،نقش آفرینی نمایند.
رسول بهرامی پور با بیان اینکه بی عدالتی در جامعه از زمینه های اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی بوده است،اظهار داشت:امروز به برکت انقلاب بزرگ امام راحل(ره) و ملت بیدار ایران اسلامی عدالت پرچمی برافراشته شده است که در دست مسئولان قرار دارد که حفاظت و صیانت از این پرچم برافراشته شده را بر عهده دارند و یکی از شروط رسیدن به اهداف عالیه انقلاب،ماندن قطار جامعه اسلامی در ریل اصلی و مسیر عدالت است و به تعبیر مقام معظم رهبری،جمهوری اسلامی جز خدمت به مردم و افراشتن پرچم عدالت اسلامی هدف و فلسفه ای ندارد.
بهرامی پور عدالت اجتماعی،عدالت اداری،عدالت فرهنگی،عدالت آموزشی،عدالت اقتصادی،عدالت سیاسی و عدالت قضائی را از شقوق عدالت دانست که مردم و دولت اسلامی در جهت تحقق آن باید تلاش مضاعف داشته باشند تا به فضل الهی زمینه های تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه های ظهور حضرت ولیعصر(عج) فراهم گردد.
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در خاتمه راه برون رفت کشور از مشکلات موجود را عمل به توصیه های امامین انقلاب اسلامی در باب خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور دانست و توجه مسئولان به مستضعفان و محرومان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب را از تاکیدات امام راحل(ره) بیان کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.