شناسه : 32949
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس

مراسم زیارت عاشورا به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) کانون بسیج حقوقدانان شهدای دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار شد .

برگزاری مراسم قرائت زیارتنامه حضرت زهرا(س) و حدیث کساءدر دادگستری استان به مناسبت ایام فاطمیه

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج‌حقوقدانان استان آذربایجان غربی برگزاری مراسم قرائت زیارتنامه حضرت زهرا(س) و حدیث کساءدر دادگستری استان به مناسبت ایام فاطمیه 

عکس

صبح روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۹/۹ مراسم قرائت پرفیض زیارتنامه حضرت زهرا(س) و حدیث کساء با حضور دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران ارشد لشگری و کشوری استان و کارکنان قضایی و اداری دادگستری و کارکنان دستگاه‌های تابعه در محل بیت الزهرای دادگستری استان برگزار شد.

 دراین مراسم حجت الاسلام و المسلمین فیاضی نماینده ولی فقیه درسپاه شهدای استان به بیان مطالبی در خصوص فضائل اهل بیت و حضرت زهرا(س) پرداخت و بیان داشت: در قرآن کریم احادیث و روایات به محبت اهل بیت و حضرت زهرا(س) بسیار سفارش شده است و علت این امر خصوصیات بارز اهل بیت می باشند و هرکس از آنها پیروی کند به سمت رستگاری الهی هدایت خواهد شد.

در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت با مداحی در سوگ حضرت فاطمه زهرا(س) به نوحه سرایی پرادختند و حاضرین با ریختن اشک دلهای خود را با محبت آن حضرت صفا بخشیدند.  

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.