شناسه : 33889
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس
/

سید حسن نصرالله: اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هم جنگ را باخته است

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: نتانیاهو می‌گوید «اگر به رفح نرویم در جنگ شکست خورده ایم». ما به نتانیاهو می‌گوییم حتی اگر به رفح بروید، هم جنگ را باخته‌اید و نمی‌توانید حماس یا مقاومت را از بین ببرید.

به گزارش خبرآنلاین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در محفل قرآنی ماه مبارک رمضان به تحلیل مسائل مهم روز از جمله حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت.

وی در این سخنرانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، تاکید کرد جبهه های حمایتی لبنان، یمن و عراق نیز در ماه مبارک رمضان حرف خود را خواهند زد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد در ششمین ماه از جنگ غزه مردم و مقاومت آن همچنان استوار ایستاده‌اند و این استواری آنها به معجزه نزدیکتر است.

به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: آنچه تا امروز به ویژه در غزه رخ می‌دهد، درس عبرتی برای همه مردم جهان است و ما باید بر دستاوردهای بزرگ عملیات «طوفان الاقصی» و آنچه پس از آن رخ می‌دهد، تأکید کنیم.

وی با اشاره به پافشاری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح غزه، گفت: کارشناسان ارشد دشمن به خسارات راهبردی اذعان دارند و امروز در ششمین ماه جنگ، نتانیاهو می ایستد تا بگوید اگر به رفح نرویم در جنگ شکست خورده ایم. ما به نتانیاهو می گوییم حتی اگر به رفح بروید، جنگ را باخته اید و نمی توانید حماس یا مقاومت را از بین ببرید.

سید مقاومت خاطر نشان کرد: یکی از نشانه‌های شکست دشمن این است که اشغالگران در ماه ششم جنگ با حماس مذاکره می‌کنند. حماس امروز به نمایندگی از مقاومت و نه از موضع ضعف مذاکره می‌کند، زیرا شرایط را تعیین می‌کند.

وی افزود امروز مردم غزه و گروه‌های فلسطینی خواهان توقف کامل جنگ هستند و آتش‌بس موقت را نمی‌خواهند.

سید حسن نصرالله درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی هم گفت: موضوع به مبادله اسرا با اسرا محدود نمی‌شود و موضع مقاومت در غزه توقف نهایی تهاجم است که همه باید با آن همراه باشیم.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تصریح کرد: چه کسی معتقد است که بایدن نمی‌تواند جنگ در نوار غزه را متوقف کند؟ بایدن با یک قلم می تواند جنگ در نوار غزه را متوقف کند. دولت آمریکا احمق است و باید جنگ را متوقف کند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.