شناسه : 34150
نویسنده : استان کرمانشاه
عکس
/

دستور مقامات صهیونیست به نظامیان برای هدف قرار دادن مردان در غزه

تحلیلگر سیاست خارجی شبکه «سی ان ان» اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی دستوراتی را درخصوص تیراندازی به سمت هر مردی که در غزه به سن جنگ رسیده، دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا باراک رافید، تحلیلگر سیاست خارجی شبکه «سی ان ان» در گفت‌وگو با اندرسون کوپر، مجری این شبکه خبری شواهدی را از افسران صهیونیست درخصوص دستورات فرماندهانشان به آنها طی جنگ علیه نوار غزه نقل کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، رافید در ادامه افزود، یکی از این افسران به او اطلاع داده دستورات فرماندهان این است که به سمت هر مردی که به سن جنگ رسیده و در داخل غزه در حال تردد است، شلیک کنند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شده‌اند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

 

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.